2012. június 10., vasárnap

Gyerek sziget...

...tegnap Bencével kimentünk a Gyerek szigetre kicsit mókázni és persze azért is mert kint volt az egyesületünk is.
Bence remekül érezte magát az egészséges gyerekek között versengett a Yippi üditőért amiért Ő is megküzdhetett(persze a segítségemmel)  aztán amikor megvolt az üdcsi akkor elmentünk az egyesületi sátorhoz ahol már a csajok rögtön kényeztetni kezdték :)
A pattogatott kukorica után rögtön a kerekes széket szemelte ki magának(mert már tavaly nyáron is kipróbálta és nagyon tetszett neki)ezért bele is kellett ülnie.
Íme egy kép róla amit Anett csinált(utólag is köszi mindenért):
Három órakor jöttünk el alig értünk haza bealudt nekem.

Ma én ismét mentem a gyerek szigetre de immáron dolgozni egy kicsit...Bencét rábíztam a fecskés néninkre akivel már pénteken volt 2 órát együtt és nagyon jól boldogultak.Nem is volt gond egészen 5 óráig amikor csörgetett,hogy Bence leesett az ágyról és beverte a székbe a fejét úgy hogy vérzik...
Ezért azonnal indultam szegény Katát magára hagyva,de már út közbe szólt a lány ,hogy már nem vérzik és hogy felszíni sérülés...Mire hazaértem addigra teljesen jól voltak (bár a lány jobban megijedt mint én).A lány anyukája gyerek háziorvos ő is kijött hozzánk (rögtön hívta őt is)szerinte is felszíni sérülés és reméljünk nem lesz semmi....
Hát ennyi történt ezen a hétvégén itt Pesten velünk...

Holnap kezdődik a SUIT!!!Amit nagyon várunk már!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése