2012. június 17., vasárnap

Kicsit pihiztünk....

ma nem volt délelőtt fürdés:egyrészt tegnap nagyon leégtem(persze a gyerekeket bekentem,magamat meg nem)másrészt meg tegnap egész nap bent voltunk és kicsit elég is volt..Délelőtt sétáltunk,játszótereztünk amihol kicsit rosszul ítéltem meg a helyzetet:mondván apa is itt van és hát ketten csak elegek leszünk,hogy Bence végig menjen az akadályon(deszkákon kellett átmennie amik mozogtak) a csúszdáig persze a magasban..igen ám de arra nem gondoltunk,hogy a végén mi lesz...mivel nem volt hová kapaszkodjon,így állt szegénykém a mozgó fán és bepánikolt..Erre én meg felmásztam és segítettem neki és gyors lecsúsztattam,ha már fent voltam...hát elég vicces volt így utólag....de abba a percbe azt hittem leesik.Egy kis ijedség a szülinapomra :)igen ma van a szülinapom 32 éves lettem...:)

Most még alszanak...alvás után meg irány fürdeni....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése