2012. május 7., hétfő

Ma teljesen kiakadtam....

....mert bevittem az oviba a szuper járgányunkat és hát délutánra kiderült,hogy szerintük nagyon nem jó ez Bencének...mellesleg egy anyukától hallottam vissza amikor én is találkoztam azzal a konduktorral,nekem semmit nem mondott....
Délután megint bottal jött ki(a szokásos egy egylábú és egy háromlábúval) egyszer csak arra lettem figyelmes,hogy megint nem áll rá a lábára a sínbe...kérdezem elesett megint-amire igenlő választ kaptam és a járműve hol van?-erre,hogy nem jó mert a kezén jár.Én meg:a bottal is a kezén jár...Beültetem a babakocsiba leveszem a sínt és nem bírok magammal zokniba felállítom és sétál szépen lerakott lábakkal egyenes háttal!!!! ,mondtam neki mutassuk meg a néniknek,besétált szépen a konduktorok csak néztek,még a másik csoportból is átjöttek megdicsérni...De én kérdem nem vették észre,hogy nyomja-vagy kicsi vagy valami probléma van azzal a nyavalyás sínnel????Egész nap abba volt azt észre vették hogy nem áll rá de az okát nem keresték!Ja zokniba és az ortopéd cipőjébe is szebben megy mint a sínbe,akkor mindent elmondtam....
A SÍN(vagy efó vagy nem is tudom hogy hívják)nálam az a "fekete macska"...Bencének most már 4  ortopéd orvos (3 magyar+1 lengyel) is a mozgóbokás sínt javasolják a konduktorok meg váltig állítják,hogy a fix bokás a jó...
meg hát olyat is mondtak,hogy ez milyen visszalépés nála,igen ám de max 1 évről van szó és  ha egy későbbi gerincműtétet kerülünk el vele akkor nem megéri?Nálunk is így van egyszer lent egyszer fent :)
mellesleg ők már talán egy éve azt hajtogatják,hogy mozgásilag nem tudnak már többet tenni,ezért nem értem ha valahol valami jót találnak ki miért nem tudják elfogadni??legalább ilyenkor néznék a gyerekek érdekét!

Ezzel elértem,hogy holnap újra átbeszélik,hogy mi legyen:de már ez is valami!!!remélem belátják,hogy ez jobb lenne a hátának...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése