2012. május 22., kedd

Ma történt...

..... végre rászántam magamat,hogy telefonáljak és időpontot kérjek a Pfaffenrot manuális technikával dolgozó Timihez és nagy szerencsénkre már csütörtökön reggel 9-re fogad is minket..Legalább fél éve munkálódik bennem,hogy meg kéne próbálni(amióta láttam egy előadását),mert a hátának sokat segítene,de mindig közbe jött valami.De most elszántam magamat mert kb 1 hónapig vagyunk még Budapesten és kíváncsi vagyok mit javasol nekünk,miben tud segíteni.....
Nagyon várom már a lengyel hetet is,hogy végre megnézzék és betanítsák neki hogy hogyan is kell  menni ezzel a csoda eszközzel... mert hát az oviba erre továbbra sem képesek...
Úgy néz ki,hogy  beiratkozunk az ovis anyukákkal egy 30 órás angol nyelvtanfolyamra aminek nagyon örülök,mert fel kell elevenítenem a már 15 éve tanultakat,bár érteni aránylag értem de beszélni...az gáz.


 
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése