2012. július 16., hétfő

Pfaffenrot terápia /3 nap

Ma elkezdődött a tábor nekünk már a 3. nap terápia ezért én már veszek észre dolgokat rajta...
Ma 8-ra kellett volna érkezni de persze kicsit(10 percet)késtünk de azt is amiatt hogy a szállásunkon(XV.ker)kipakoltam a cuccunkat...
Hajnali 4-kor indultunk Gyuláról Bence szinte azonnal vissza aludt és Kecskeméten 6-kor ébredt fel.
mikor megérkeztünk nagy örömmel vettük,hogy Bence kedvenc konduktor tanuló fiú is itt van sőt az egyik Petős konduktornéni akit szintén nagyon szeret,meg persze Timi akit az elmúlt két alkalom után szintén rajongásig szeret.Egyből ment is be én meg elmentem csavarogni/vásárolni.12-re mentem érte/értük mert Zétit a kis barátunkat is én hoztam el,mert arra kellett úgy is mennem a Rebotec szervízbe a rollátort szereltetni amerre ők laknak de ezt nagyon élvezték a fiúk.Judit ki is találta,hogy akkor Mc donald'sba együnk és utána visszamentünk a rollátorért.
Ezek után hazajöttünk és megnéztük mit játszanak a moziba mert Timi elmondta,hogy nagyon ügyes volt ismét...ezért most mozi járt neki.Elmentünk a Sugárba(mert ez eset legközelebb)és megnéztük a Jégkorszak 4 3D-be és  persze nem maradhatott el a kukorica meg az üdcsi de az is jégkorszakos pohárba/zacsiba...
Már várja nagyon a holnapi napot...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése