2012. szeptember 10., hétfő

A héten nem megyünk oviba

mert sajnos beteg lett Bence...pedig nagyon várta..:(,
Igen nálunk ez  az új közösség váltás gondoltam hogy nem lesz zökkenőmentes bár azt hozzáteszem,hogy múlthéten jó pár kisgyermek betegen jött ott köhögtek,folyt az orruk...hát ez van -
a másik amire gyanú van hogy mégsem nőttük ki teljesen az asztmát/de ez jövő héten kiderül ugyanis jövő szerdán Pestre utazunk és kideríttetjük/azért is gyanús mert ahogy elkezdtem fújni neki a Ventolint rohamosan jobban lett-de van egy kis plusz baci is tuti csak szerintem így a kettő együtt tombol úgyhogy a héten pihenés....
Ma megkaptam álmaim bicaját(egy cruser/nem tudom hogy írják/)mert ezzel fogunk majd oviba járni,mármint Bence a sajátjával én meg az enyémmel..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése