2012. szeptember 25., kedd

Tegnap történt....

Hétfő délután telefonhívást kaptam,hogy kedden személyesen meg kell jelennem az oep-nél.Ezzel a keddi napom teljesen átrendeződött.A mozgásfejlesztés és az ortopédia elmaradt de az oltásra a férjem elvitte Bencét mert ez nem tűrt halasztást.
Én meg kedden reggel útnak indultam Budapestre....már előtte nap délután pár szóban közölték,hogy kész van minden papírunk de csak személyesen lehet átvenni.
Délután 2 órakor érkeztem meg és igen!!!!megvan!!!mehetünk Amerikába engedélyezték ők is és október 20.-án repülünk!!!!!A műtét október 25.-én lesz.
Hát el sem tudom mondani mekkora az öröm ez most...a remény ami újra felcsillanni látszik,a sok harc,küzdelem után...Július közepétől a sok idegeskedést felváltja az izgalom a várakozás.
rengeteg a tennivaló még de ezek már jelentéktelennek tűnnek...
Izgatottan várjuk a napot és "vágjuk a centit"visszafele....


Tegnap megkapta Bence a 6 éves védőoltást a karjába...nem lázasodott be csak fájlalja a karját,borogatom de nehezen viseli..
Ma meglesz az első mozgásfejlesztése...mindjárt indulunk is...
...és voltunk is...nagyon jó volt Rita mindent megpróbált csak Bence szórakozott egy kicsit de holnaptól keményen veszik...egyenlőre még bent leszek.De úgy is csak két hétről van szó mert utolsó héten már sehová sem megyünk.Oviba is szóltam hogy csak október 5.-ig járunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése